Connect with us
Hot Kool Jam

Hiburan

Syatilla Melvin Digelar Muka Makcik-Makcik???

Pelakon tinggi lampai, Syatilla Melvin semalam memuat naik gambar berswafoto bersama suami tercinta, Shaheizy Sam di laman Instagram miliknya.

Published

on


Pelakon tinggi lampai, Syatilla Melvin semalam memuat naik gambar berswafoto bersama suami tercinta, Shaheizy Sam di laman Instagram miliknya.

Menerusi perkongsian tersebut, Syatilla mendedahkan bahawa Sam pernah mengusik dirinya dengan gelaran muka makcik-makcik.

“Masa malam Bollywood haritu, aku nak upload gambaq ni, laki kami buleh kata muka kami nampak macam makcik-makcik, teruih sentap tak upload,” tulisnya.

Namun, selepas Tilla melihat kembali gambar tersebut, dia secara berjenaka membalas usikkan Sam dengan berkata muka suaminya itu yang seperti pakcik-pakcik.

“Harini bila teliti balik tengok, muka kita elok jaa, dia yang macam pakcik-pakcik,” tulisnya lagi.

Sweet betulkan pasangan ni? Untuk pengetahuan anda, hari ini genap tiga tahun usia perkahwinan mereka dan tidak lama lagi Sam dan Tilla bakal menimang cahaya mata kedua!

Tilla pun dah dedahkan dia bakal mendapat anak perempuan. Wah, didoakan semoga segala urusan dipermudahkan buat Tilla dan Sam nanti ya!

Advertisement

Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.
Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement