Connect with us
Kool FM

Gaya Hidup

Staff ‘Usha’ Pelik Bila Masuk Butik Pakai Selipar, Lelaki Ini Pesan Jangan Pandang Rendah

Published

on


Susulan tularnya video tersebut yang kini telah mendapat lebih 728,000 tontonan di TikTok, remaja lelaki itu juga sempat memberi sedikit ‘nota kaki’ untuk semua pekerja butik branded.

“Aku pergi KLCC pakai selipar. So bila aku masuk kedai-kedai tu, semua tak nak layan. So, semua kedai yang tak layan aku, semua aku beli barang dia.

Korang jangan pandang rendah dekat orang yang setakat pakai bodoh-bodoh tapi tak boleh beli barang-barang macam ni. Korang pun boleh beli,”…

Klik untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Instagram

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Copyright © Kool FM 2020. All rights reserved. Under Ripple, part of the Media Prima Group.