Connect with us
Kool FM

Gaya Hidup

Set Eyeshadow Habis ‘Dikerjakan’ Anak Tetamu, Gadis Ini Dah Tegur Tapi Dia Pula Disalahkan

Published

on


Menerusi rakaman yang dikongsikan oleh gadis tersebut, dia memberitahu ketika itu keluarganya menerima kedatangan tetamu yang dia tidak kenal. Mungkin itu adalah kawan kepada ibu atau bapanya.

“Jadi tadi keluarga aku baru lepas menerima kedatangan tetamu yang bawa anak kecil. Secara peribadinya, aku pun tak kenal diorang, cuma sekadar tahu je. Lepas tu aku nak pergi kerja, dah siap-siap semua”

“Aku letak handbag dekat kerusi tinggi yang tak mungkin budak kecil tu boleh capai. Aku…

Klik untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Instagram

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recommended Post

Advertisement