Connect with us
Kool FM

Gaya Hidup

“Dia Park Depan Pintu Bilik”

Published

on


Menerusi posting tersebut yang mendapat lebih 920 shares dan 446 komen daripada netizen, wanita itu menceritakan moment seram tentang kereta mainan tersebut yang katanya sudah lama rosak.

“Benda alah ni dah lama tak elok sebenarnya, jenis tekan2 keluar lagu tu. Malam tadi anak yg kecik ni duk lepas geram tekan byk2 kali tapi tak bunyi dah dia pun tinggal je lah merata2..

Kisah nya pukul 4 pagi mak nak pergi tandas, elok je bukak pintu bilik benda alah ni elok berlagu. Dah lah tu dia…

Klik untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Instagram

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recommended Post

Advertisement