Connect with us
Kool FM

Gaya Hidup

Cara Simpan Ayam Tahan Lama, Tak Busuk & Kekal Segar Macam Baru Disembelih

Ohh macam ni rupanya…

Published

on

Mesti ramai antara kita yang dah biasa beli ayam di pasar raya atau pasar biasa.

Kadang-kadang bila dah balik tu nak cepat, kita terus je simpan dalam peti sejuk / freezer tu kan.

Bos Mydin gesa larangan eksport ayam kerana kurang bekalan | Free ...

Sebenarnya ada tips dan langkah-langkah penting yang kita boleh buat supaya ayam tak busuk bila nak dimasak.

Jom kita baca tips dan cara simpan ayam di sini.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Instagram

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recommended Post

Advertisement