Connect with us
Webinar Kool

Semasa & Hiburan

“Berderau Sejuk Satu Badan Umi”- Shakilla Khoriri Cuak Lihat Anak…

Baby bila dah semakin besar memang lasak.

Published

on

Setiap wanita yang pertama kali bergelar ibu sudah pasti pernah berhadapan pelbagai detik cemas membesarkan anak.

Begitu juga buat pelakon Shakilla Khoriri yang panik apabila anak kesayangan, Ameena Sofia jatuh ‘tertungging’ dari sofa walaupun baru hanya sekejap ditinggalkan.

Perkara tersebut dikongsikan oleh Shakilla menerusi laman Instagram anaknya, @ameenasofia_

View this post on Instagram

• Makkkkk kauuuu !!! Ameena tengah Tidur tinggal tak sampai seminit cuci tangan tengok macam ni. Berderauuuuuuuuu sejuk satu badan Umi. . . Sebab tu lah walau sesaat Umi mesti letak tilam kat bawah. Nervous 🤢

A post shared by AmeenaSofia (@ameenasofia_) on

Ibu mana yang tak terperanjat kan bila tengok anak terjatuh.

Nasib baik Ameena tidak mengalami sebarang kecederaan.

Sementara itu, netizen turut menasihati Shakilla agar lebih berhati-hati selepas ini.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Instagram

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recommended Post

Advertisement