Connect with us
Muaz Kasi Jadi

Hiburan

Awal Ashaari Berangan Nak Tambah Isteri, Ini Respon Spontan Scha!

Pelakon dan pengacara popular Awal Ashaari baru-baru ini telah memuat naik satu video di laman Instagram miliknya.

Published

on

Pelakon dan pengacara popular Awal Ashaari baru-baru ini telah memuat naik satu video di laman Instagram miliknya.

Menerusi video itu, Awal berkongsi perkembangan terbaru apabila dia sedang menjalani sebuah pengambaran untuk drama terbaru.

Namun, sempat lagi Awal berangan untuk tambah cawangan (berkahwin lagi) di dalam video itu sambil mengusik isterinya, Scha Al-Yahya menerusi kapsyen yang ditulisnya.

View this post on Instagram

Bini dah tido kot.. selamat la kot post kat IG ni..

A post shared by Awal Ashaari ® (@awalashaari) on

“Bini dah tido kot.. selamat la kot post kat IG ni..”tulisnya secara berjenaka.

Lebih kelakar, Scha telah membalas usikan Awal tu dengan nada sindiran di ruangan komen.

“Tambah anak dulu lah Abam sebelum tambah cawangan” balas Scha.

Lantas, video yang dimuat naik Awal itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen dan rata-rata terhibur melihat gelagat pasangan ini yang sangat kelakar.

So sweet! Dah dapat isteri cantik, tak mungkin lah Awal nak tambah cawangan kan!

Advertisement

Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.
Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement