Connect with us
Hot Kool Jam

Hiburan

5 Selebriti Tempatan ‘Gila’ Kucing!

Siapa kat sini penggemar kucing?

Published

on

Siapa kat sini penggemar kucing?

Para selebriti di Malaysia juga tidak terkecuali untuk memelihara kucing. Walaupun sibuk dengan jadual seharian, mereka masih meluangkan masa dengan si comel kesayangan.

Berikut adalah 5 senarai selebriti yang memiliki kucing comel dan gebu!

1. Awal Ashaari & Scha Al-Yahya

View this post on Instagram

#lunathekat & #tigothekat

A post shared by Awal Ashaari ® (@awalashaari) on

Kucing comel pasangan ini diberi nama Tigo dan Luna dan sentiasa menjadi perhatian anak kesayangan mereka, Lara Alana.

2. Hairul Azreen & Hanis Zalikha

View this post on Instagram

Gebu

A post shared by Bujibu Chempel (@bujibuchempel) on

Haa! Jangan main-main dengan kucing peliharaan Hairul dan Hanis sebab kucing mereka si Bujibu Chempel (baka British Shorthair) ini siap ada akaun Instagram sendiri dan berjuta followers!

Comel kan? Rasa nak gomol-gomol je bila tengok dia buat muka macam tu.

3. Zara Zya

Kucing montel ini merupakan haiwan peliharaan pelakon Zara Zya dan mereka diberi nama Mohawk dan Beshetik.

Untuk pengetahuan, Zara Zya akan membelanjakan duit hampir RM3,000 pada setiap bulan untuk memastikan kesihatan dan kebersihan kucingnya terjaga.

4. Nazim Othman

Dalam diam rupanya pelakon Nazim Othman juga membela kucing walaupun jarang dimuat naik fotonya di laman sosial. Namanya Tempe!

5. Nabila Huda

View this post on Instagram

Mika.🖤

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on

View this post on Instagram

We’re not Siblings.😼 #Aoki #Akiko

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on

Banyak ya kucing Abil, comel-comel semuanya! Nama pun unik, Mika, Aoki, Akiko dan Kisu.

Bagaimana pula dengan nama kucing peliharaan anda? Cuba komen sikit.

Advertisement

Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.
Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement